Aisea Microfiber?

AISEA AI MICROFIBER?

Ou te mautinoa ua tatou faalogo uma e uiga i microfiber.E te ono fa'aaogaina pe e te le fa'aaogaina, ae a uma ona e faitau i ai e te le toe mana'o e fa'aoga se isi mea.

Sei o tatou amata i le faavae o microfiber.O le a lena?

Microfiber o alava e masani ona faia i se tuufaatasiga o polyester, nylon ma microfiber polymer.O mea nei e fusia fa'atasi e fai ai se manoa la'ititi e tau le iloa atu e mata o le tagata.Ona vaevae lea o na fusi i filo e tasi e sili ona lelei (fa'atatau e le itiiti ifo ma le tasi-sefuluono le lapopoa o le lauulu o le tagata).Ole tele ole vaeluaga e iloa ai le lelei ole microfiber.O le tele o vaeluaga, o le tele foi lea o le mitiia.E le gata i lea, o le gaosiga o vailaʻau e faʻaaogaina e vaeluaina ai microfibers e maua ai se tau eletise lelei.

Oi, mea faavae?...O e fa'atasi pea ma a'u?E masani lava o ie mananaia e tosina mai ai palapala ma siama ona o le eletise.

E le tutusa uma microfiber, i Don Aslett e na'o le microfiber sili ona lelei, mops ie ma solo.E mafai ona e fa'atuatuaina o le a aoga nei 'ie e aveese ai siama ma palapala.

Aisea e tatau ai ona ou faaaogaina?Ua uma ona matou fa'amautu e sili atu lo latou galulue i le aoina o siama ma siama, ae e fa'alelei fo'i.E mafai ona e fa'aogaina lau solo microfiber fa'aselau taimi, e sefe ai lau tupe mai le fa'atauina o solo pepa fa'aleaga.O ie Microfiber lelei e faigofie ona faʻamama, e fesoasoani e faʻaitiitia le aofaʻi o vailaʻau ma vai faʻaaogaina, ma talu ai ona e vave mago mea, e'e tete'e i le tupu a'e o siama.

O afea e faʻaaoga ai le Microfiber?I Don Aslett, o matou nofoaga e sili ona fiafia e fa'amamā ai o umukuka ma faleta'ele, ma o le ie Dual Microfiber o le a fa'auma ai le galuega.O lo'o iai lona itu olo e fa'amomoli mo le olo.

E mafai ona e fa'aogaina le Microfiber e fa'aiila po'o le pefu, e leai ni vaila'au po'o ni pa'u e mana'omia.E pipii le pefu i le ie.Fufulu o lau ta'avale, faamalama & tioata, kapeta kapeta, puipui & fa'alo, ma o le fola.E la'ititi le vai e fa'aogaina e mops microfiber nai lo mops cotton masani.Sefe lou taimi, e le toe fufui ma mimi.Ua aveese le mop masani!

E fa'afefea ona ou fa'amama la'u microfiber?E mana'omia ona fufulu ese le microfiber ma isi lavalava.#1 Tulafono.Aloese mai le pisia ma le fa'amalulu ie.Fufulu ile vai vevela, fa'atasi ai ma sina vaega ole vai.Fa'amamago i lalo e aunoa ma isi mea, o le lint mai isi mea o le a pipii i lau microfiber.

Ma o le mea lena!O le auala lena, o le a, o afea, ma o fea i luga ole microfiber!


Taimi meli: Oke-31-2022