O a ituaiga totigilima e talafeagai mo le fufuluina o taavale?

E le faigata le fufuluina o taavale, ae e mafai ona e faafaigofieina le galuega e ala i le faʻatauina o totigilima sili ona lelei.Faaopopo sina fasimoli, se pakete pe lua ma sina vai, ma e mafai ona e maua se taavale iila ma mama.Siaki a matou filifiliga o oloa e suʻe ai totigilima taʻavale sili ona lelei ile maketi.

3
Chenille microfiber fa'amama totigilima o se filifiliga lauiloa i le au ta'avale.O totigilima fufulu ta'avale Microfiber e tele a'afiaga, e mafai ona e mama atoatoa.O totigilima fufulu microfiber sili ona lelei o le ai ai ni microfibers maualuga, ina ia mafai ona mitiia atili le vai.O totigilima fa'amama maualalo e le lelei, pe sili atu ona leaga, e ono fa'aleagaina ai le vali o le ta'avale.
 7.1

O totigilima fufulu fulufulu e masani lava ona vaivai tele ma alava uumi e matua vaivai lava.E foliga mai latou te le sasaina pe faaleagaina le vali o lau taavale.Latou te matua aoga i le aveesea o le palapala faaputuputu.O totigilima fufulu ta'avale mamoe mamoe o se filifiliga lelei, ae atonu e le umi e pei o le microfiber.I le aluga o taimi, atonu e manaʻomia ona sui ma e faigata ona tausia mama.
O totigilima fa'asusu fa'asusu e pei o totigilima fulufulu mamoe, ae e umi ma e sili atu le umi.E le fa'afefete pei o alava sili.O la latou galuega fa'amama e fai si leaga teisi.Ae ui i lea, o lo latou faʻaleagaina e le vave pei o totigilima fulufulu.O totigilima fa'akomepiuta e tele foliga, lapopo'a ma meafaitino.
w7

A filifilia se omomi fufulu taʻavale, faʻamolemole faʻalogo i le umi o le fiber.O totigilima fulufulu mamoe e masani lava ona umi atu alava, e aoga tele i le mitiia o le pefu ma le palapala ma aveese mai luga.O isi ituaiga totigilima e masani ona pupuu alava, e le mafai ona aveese atoa le pefu.
O le 80% polyester fiber ma le 20% polyamide fiber.E mafai ona fufulu masini, e mafai ona faʻaaogaina i luga o taavale, loli, uila afi, vaʻa, RV, ma e oʻo lava ile fale.


Taimi meli: Feb-20-2021