O a mea faigaluega e te mana'omia e fa'amama ai lau ta'avale?

1.Microfiber solo: ona o le faalapotopotoga e matua maaleale, aua lava nei faaleagaina le taavale pe a faamamaina le car.The oloa e super vai absorption gafatia, vai absorption gafatia e 610 taimi nai lo solo masani, e 23 taimi o solo solo.O le solo taʻavale i totonu o le taʻavale taʻavale, o le a le pei o le lauulu solo lautele.O lenei ituaiga o solo taʻavale e sili ona lauiloa i fafo, aemaise lava mo taʻavale maualuga.263

2.Chenille Totigilima: Microfiber vaivai mo le fufulu malu ma solo. E sau ma se tapulima elasiti e fetaui lelei i luga o le tapulima. Toe faʻaaogaina ma fufulu microfibers puʻeina le pefu ma le palapala i le taimi o le faʻamago. Aveese le gaʻo, palapala ma le maʻaʻa palapala pe a susu.

w7

 

3.Chenille Mesh Sponge: Lua-gaioi, super-absorbent fufulu omomi ma itu nylon mesh faigata mo le fufuluina ma faigofie bug removal.Soft luga ole microfiber, fufulu malie ma solo. , palapala ma palapala ma'a'a pe a susū. Fa'aumu microfiber malu ma leai ni fuzz.

99999

4.Pulu paʻu: faʻafesoʻotaʻi tuusaʻo ma ituaiga uma o luga o le auala e faigofie ona faʻapipiʻi i le tele o palapala i luga o le auala, o lenei palapala o le a osofaʻia totonu o le paʻu paʻu e mafua mai i le matua, o lea e manaʻomia ai le faʻamamaina o paʻu.

2.21


Taimi meli: Me-27-2021