Fufulu le ta'avale fa'apenei e leaga ai le ta'avale!

O taʻavale e paka i fafo e tatau ona aoina le tele o le pefu, lea e o faatasi ma le kelu. le taavale pe a uma le lefulefu, faamamaina taimi.O lenei iloa o le faamamaina i taimi uma lau taavale e lelei, ae e le o le auala saʻo.

 22.4

I aso nei ua faateteleina le ogaoga o le eleelea o le ea, pe a lele saʻoloto mea maʻaleʻale taofi i luga o le ea, o le a ufitia le pito i luga o le taavale i le pefu pe a feagai ma matagi weather.Encounter lenei ituaiga o tulaga, e toatele tagata e mafai ona ave solo e solo ai se taavale. tuusaʻo, taumafai e solo ese nei palapala, e leʻi mafaufau i le tino o le taavale sili atu solo ese fugalaau, avea mulimuli ane "maʻila ma maʻila".

 timg

O mea nei o loʻo faʻaalia ai nisi o auala saʻo e faʻamama ai le taʻavale: 1, vai faʻamama le taʻavale o le auala sili lea, e mafai e le vai ona fufulu ese le pefu o loʻo teuina, pefu i le gaioiga o le tafe o le vai e mafai ona alu ese mai luga, ma le aʻafiaga o feteʻenaʻiga ma le paʻu o le taavale.2, ina ia faʻaleleia ai le faʻaogaina o le vali o le taavale, e mafai ona e faʻamalo le taʻavale, faʻamaufaʻailogaina faʻamalama, e mafai ona fausia ai se ata puipui i le va o le vali taavale ma le ea, faʻaitiitia le faʻaleagaina. o le pefu i le vali o le taavale.

 Fufulu Ta'avale.

O le omomi e faʻaaogaina i le fufuluina o taavale e matagofie foi.O le omomi maualalo maualalo faʻaaogaina i faleoloa lalelei o taavale maualuga e mafai ona natia le tele o oneone i le taimi o le faʻamamaina ma faʻaitiitia ai le gaosiga o mataʻutia i luga o le vali.

Tagata Fufuluina Lana Taavale

I totonu ma mama, e tele auala, mo se faʻataʻitaʻiga, o le a sou lagona e leʻi amata faʻavave lau taavale, atonu o le iʻuga, o le tele o le carbon deposit i le taimi nei e manaʻomia i se suauʻu suiga i le i le taimi lava e tasi e auai i le teuina o le carbon "net", ona fai lea o lau taavale e sili atu nai lo le sefulu minute, tape le taavale, tuu le suauu afi mama, ona faaopoopo lea o le suauu, foia faafitauli. e mafua ai le pefu i totonu o le paipa o le taavale, va, afaina ai le vevela, ma e oʻo lava i le faʻaleagaina o le taamilosaga i totonu, o le taimi lenei ia saunia e faʻamamā kelu vaivai, faʻamamā taimi.Na o le pipii i se nofoaga pefu ma sasae ese.


Taimi meli: Oke-23-2020