Fa'afefea ona fa'amasino le lelei o solo

Muamua, mata'ituina foliga vaaia: lelei le su'isu'i solo, mama le pito, o le lautele e tutusa, fa'alava ma tu'usa'o, e le oblique ma e le milo, o le mau e tumau, o le maualuga o lauulu e mama, o le mama veveti e sa'o;Ile lima i le maualuga o mata, mama veveve mama mama, seasea lint faamamaina fafo e lelei.Lanu mama susulu, e aunoa ma le loloto o le tulaga le tutusa na sili atu.

 

Lona lua, pa'i lima: solo lelei cotton lagona fluffy, vaivai ma leai se lagona lamolemole.Uu i totonu le moto e malu ma mausi, aua ne'i alu ese.

 

Tolu, sogisogi: E le manogi solo solo lelei.Afai e iai se manogi moligao poʻo le manogi amonia, e faʻaalia ai le tele o mea faʻamalulu;Afai ei ai le tofo oona, e mafai ona sili atu le tau o le PH i le tulaga masani;Afai o loʻo i ai se tofo mataʻutia, o lona uiga o le faʻaaogaina o se mea faʻapipiʻi o loʻo i ai formaldehyde, free formaldehyde precipitation.

 

Lona fa, fuaina o le hygroscopicity: solo tautau, fufui lima i le vai i le solo, vai e le taʻavale ese, faʻaalia vave absorption ma faʻasalalau, hygroscopicity lelei;Afai ei ai ni mataua o le vai, e fautuaina e le lava le solo i totonu o le faʻamaluluina poʻo le faʻamamaina.

 

Lona lima, vave lanu: o le 80 ℃ muamua po o le vai vevela i totonu o le pesini, ona o'o ai lea i totonu o le solo i luga ma lalo o le vai fufulu.O le vai o lo'o i totonu o le pesini e le'o fa'alia fo'i;Afai o loʻo i ai le lanu pa'ū, o loʻo faʻaalia ai o le lelei o le lolomiina ma le vali e leaga ma afaina ai le soifua maloloina o tagata.

O le mea lea, matou te fautua atu e te taumafai e faʻatau solo i faleoloa tetele, supamaketi poʻo faleoloa, ma filifili oloa mai tagata gaosi masani.O le oloa solo solo agavaa o loʻo i ai le faʻailoga masani, faʻaalia le gaosiga, le nofoaga na afua mai ai, le numera o le telefoni, le faʻailoga, le faʻataʻitaʻiga faʻataʻitaʻiga, le auala fufulu ma isi, ma le tau e talafeagai, o le tupe e aoga.


Taimi meli: Aukuso-25-2022