E fa'afia ona fufulu lau ta'avale?

E sili ona lelei le fufuluina o lau taavale faatasi i le vaiaso

E lua tulaga i le faʻaaogaina o taavale i aso uma.O nisi tagata e fufulu a latou taavale i le lua pe tolu aso ona o lo latou fiafia i le mama, ae o nisi tagata e le fufuluina a latou taavale i le tasi i le tele o masina. O le mea moni, o nei amioga uma e lua e le manaʻomia. .Pefu fe'avea'i lautele, fa'atasi ai ma le pefu fulu po'o mop malu lauulu taseni atoa mafai. Ae i le tulaga o le pefu, palapala, timu, ma isi, e tatau i avetaavale ona fufulu a latou taavale i se taimi vave e mafai ai.

Tagata Fufuluina Lana Taavale

1, aua le fufuluina le taavale aʻo leʻi faʻamalo lelei le afi, a leai o le a matua tuai ai le afi.

2, aua le fufuluina le taavale i le tau malulu, pe a uma le vai e mafua ai le malepelepe ata vali vali.

3, aloese mai le faʻaaogaina o le vai vevela, lye ma le maualuga o le maaa o le vai fufulu le taavale, aua o le a faʻaleagaina ai le vali, matutu o le a tuʻu ai faʻailoga ma ata i luga o le tino.

5, aloese mai le fufuluina o le tino i se ieie, afai e te manaʻo e solo, o le faʻaogaina o le omomi, solo le suʻega e tatau ona mulimuli i le faʻatonuga o le vai, mai luga i lalo solo.

6, aloese mai le faʻaaogaina faʻatauvaʻa o le vailaʻau, stains o taavale, e pei o le asphalt, suauu stains, manulele, otaota iniseti ma isi mea faapena, o le faʻaogaina o le omomi e fufui i totonu o sina kerosene poʻo le penisini solo lemu, ona taia lea o le paʻu faʻamalo i le nofoaga solo. , fai lona iila i le vave e mafai ai.

7, aloese mai lima eleelea ga'o pa'i i luga, e faigofie ona tu'u i luga o le vali po'o le vali e mou atu vave.

8. Afai e pisia le pa'u po'o le mama o le pa'u i le suauu, fa'amama i le vaila'au fa'amama ona fa'asusu lea i le mea e fa'aleleia ai pa'u.

Lavaggio a mano


Taimi meli: Nov-27-2020