Vaega o solo microfiber

1. Suavai maualuga: E faʻaogaina e le microfiber tekinolosi lobe moli e vaevae ai le filament i ni lobes se valu, ina ia faʻateleina le vaega o le fiber ma faʻateleina pores i le ie.Faatasi ai ma le fesoasoani a le capillary core absorption aafiaga, o le vai absorption aafiaga ua faaleleia, ma vave absorption vai ma mago avea ma ona uiga ofoofogia.Malosi fa'aleaga: O le lelei o le microfiber ma le lautele o le 0.4um e na'o le 1/10 o le siliki moni.O lona vaega fa'alava fa'apitoa e mafai ona sili atu le pu'eina o le pefu e la'ititi e pei o ni nai microns, ma o le a'afiaga o le fa'amama ma le suau'u e matua'i manino lava.

 

2. E leai se lauulu e aveese: malosi maualuga filament synthetic, e le faigofie ona momotu, aʻo faʻaaogaina auala lalagaina lelei, leai se uaea, aua neʻi aveese le mama, e le faigofie ona paʻu ese le fiber mai luga o le solo ipu.Ola umi: ona o le malosi o le alava sili, faigata, o lea o le olaga tautua o le solo masani ipu solo le ola o le sili atu i le 4 taimi, le tele o taimi ina ua uma le fufuluina pea invariance, i le taimi lava e tasi, e le pei o le cotton fiber macromolecule polymerization fiber protein. hydrolysis, e tusa lava pe le mago pe a uma ona faʻaoga, e le pala, pala, e umi lona olaga.

 

3. Faʻafaigofie ona faʻamama: pe a faʻaaogaina solo ipu masani, aemaise lava solo faʻanatura filo ipu, o le pefu, gaʻo, palapala ma isi mea i luga o le mea o le a faʻafefe saʻo i totonu o le fiber, ma tumau i totonu o le fiber pe a uma. fa'aoga, lea e le faigofie ona aveese.A maeʻa ona faʻaaogaina mo se taimi umi, o le a faʻamaʻaʻaina ma leiloa le elasticity, e aʻafia ai le faʻaaogaina.Ma o le solo solo ipu microfiber o le adsorption palapala i le va o le alava (nai lo le alava i totonu), faʻatasi ma le microfiber maualuga density ma density, o lea e malosi le malosi adsorption, pe a uma ona faʻaaogaina naʻo le vai poʻo sina mea faʻamama e mafai ona faʻamamaina.

 

4. E leai se mataʻutia: o le faiga o le valiina o loʻo faʻaaogaina le TF-215 ma isi mea faʻalanu mo mea microfiber, o loʻo faʻagesegese le valiina, faʻafefeteina faʻafefe, faʻasalalau maualuga o le vevela ma faʻasolosolo faʻailoga ua oʻo atu i tulaga faʻapitoa o maketi faʻavaomalo faʻatau atu, aemaise lava ona lelei o le leai se faʻafefe. , ina ia le aumaia ai le faʻalavelave o le decolorization ma le faʻaleagaina pe a faʻamamaina luga o oloa.


Taimi meli: Sep-07-2022