E mafai ona ou fufuluina laʻu taavale e solo ai le tino i se solo susu muamua?

Pe a fufuluina se taavale, e masani ona faʻaaogaina e tagata se solo susu e solo saʻo ai le tino o le suʻega, o le mea moni, o lenei faiga e matua leaga lava. sau mai le pefu ma le oneone i luga o le auala, timu ma le kiona, kiona aveesea sui, fetoaiga iniseti tino, e le gata e aafia ai le matagofie, ae faapea foi i se tulaga e tafiesea ai le vali taavale.

Fa'aaoga solo susu e solo sa'o, ona fa'apena lea o le fa'apipi'i ma le vai e pei o le palapala, fa'atasi ai ma le solo vaivai o le malosi malosi, e tusa lava pe le solo i le pito po'o se pakete vai, o le solo totoe i luga o le oneone e faigata tele ona fa'amama, toe fai. solo i luga o le taavale faaleagaina vali e mafaufauina.

E le gata i lea, o le pefu na taʻavale i luga o le ea, vave tuʻimomomoina le aʻafiaga o maʻa laiti, ina ia maʻila le pulufana vali taavale, ae o le tele o mata le lavalava e le o manino.

Inisinia vevela maualuga tao tao, taumalulu ma le taumafanafana eseesega vevela ma aso uma fusuaga vevela, ina ia faasolosolo malie le pipii o le vali taavale.

solo solo susū taumafai, "palapala" e teisi maosiusi, faalautele foi "fana", solo "adhesion avea leaga vali taavale", o lea filifili le faamamaina saʻo, tausiga o le taavale, le taavale e susulu e pei o le fou.应用-1


Taimi meli: Aukuso-14-2020