Malamalama i solo

1. Otiotiina: o le gaosiga o solo i lalo i itu uma e lua o le mama;Ina ia sili atu le lagona lelei o le lima ma ausia le lelei o le lolomiga, o lea o loʻo i ai se veveti tipi.O le tipiina o veveti o le tipi ese lea o le afa o le mama fulufulu e faia ai se aafiaga fluffy, ina ia maua e le solo tulaga lelei lomitusi ma lagona maaleale.O le taimi nei o oloa mai fafo e masani ona manaʻomia e tipiina veveve;Ona o le tipiina o oloa vevelveti ina ua uma ona lolomi lanu manino, lagona lelei, ma lona le lelei o le tipiina o oloa vevelvet o le ai ai sina pa'ū.Aua le tipiina le oloa o loʻo lolomiina i luga o le mamanu e leʻo faʻamatalaina, faia le aʻafiaga e le lelei, ae o le mamanu e umi, aua e te popole o le a pa'ū lauulu;Ae o le lagona e fai si leaga.

2. Suavai: aisea e le vai ai nisi solo pe a uma le vai?E susu vai e nisi solo pe a pa'i i vai?Talu ai i le faagasologa o le togafitia o le solo, e faʻaaogaina se ituaiga o fesoasoani fesoasoani: faʻamalulu, o se vai, o le solo o le a matua vaivai pe a uma ona pasia.E lua ituaiga: tasi e mitiia;O le tasi e le fa'afefe.O le lanu o oloa e gaosia e mea faʻapipiʻi e le faʻafefeteina e matua susulu, e pei o loʻo faʻapipiʻiina le pito i luga i se vaega o le suauu;O lea e matua manifinifi solo susulu tele, e le lelei tele le fa'afefe o le vai.

3. Vaeluaga: O le a le malologa?O le mea lena e mafai ona e vaʻai i le ogatotonu o le solo i le faʻaopoopoga i le mama fulufulu, o loʻo i ai se ie lapoa pe laʻititi, o nei solo o solo solo;O lona gaosiga e mafai ona avea ma polotini;E mafai ona lalaga le tele, tele o mamanu.

4. Jacquard: o loʻo i totonu o le solo e mafai ona vaʻaia ni mama, nisi faila ie, o nei faila ie e maualalo ifo nai lo le mama;A maeʻa le faʻagasologa o le atinaʻeina o le inisinia, o nei concave ma convex e faʻaalia ai le tele o mamanu ma mamanu.O le faagasologa o lenei solo e sili atu ona faigata, o le tau e maualuga atu nai lo solo masani;Ona o le tapulaʻa o le faʻagasologa, e naʻo le lua lanu e mafai ona faʻafetaui, ae o isi lanu e mafai ona faʻafetaui i le vali.O le mamanu e fai si faigofie.

5. Embroider: e fai si fa'afaigofie, fa'aaoga le su'i komepiuta e tu'uina atu ai ituaiga uma o mamanu i luga o solo o oloa lelei mae'a e maua mai, o le itupa teuteu e si'i ai solo ma fa'aopoopo le tau fa'aopoopo i lona fa'aaogaina.


Taimi meli: Oke-27-2022